Gå til innhold

Takk for følge! Velkommen ny blogg!

januar 24, 2012

Hei alle sammen!

Ny blogg finner du her: http://mariasmetode.no/ Velkommen!

De fleste av dere som følger denne bloggen over tid, har oppdaget at jeg har fått ny blogg. Jeg ønsker takke alle dere som har delt poster, kommentert her, eller på Facebookprofilen min. Jeg har lært utrolig mye av å lytte til dere og jeg håper jeg får anledning til å lytte enda mer i tiden som kommer!

Min nye blogg heter fortsatt Marias Metode – og du finner den her: Marias Metode
Du som abonnerer kan fortsette å gjøre det, men da må du opprette nytt abonnement, som du kan gjøre på denne siden ved å legge inn din e-post i feltet på høyre side.

Bloggen er støttet av Fritt Ord. Jeg fortsatt til å snakke fritt, tilføre andre stemmer i samfunnsdebatten som vanligvis ikke høres og som vanligvis ikke har noen makt overhode til å endre så mye av det de ser er urett.

Marias Metode kommer fortsatt til å representere det du ikke hører om andre steder eller som du ikke blir fortalt. Mitt mål er å gjøre helsevesenet til et bedre vesen, å bedre kommunikasjonen mellom lege og pasient og å innføre et likeverdig partnerskap, til beste for samfunnet som helhet, både økonomisk og menneskelig. Det handler om å ta brukermedvirkning på alvor.  Det handler om å kjenne sin egen medisinske historie og vite at vi leger har gjort fantastisk mye godt for våre pasienter, men vi har også gjort noen store brølere som ikke er pene. Ofte var det fordi vi ikke lyttet.

Det hender det dukker opp klumper på veien, men jeg vet hvor jeg skal. Min stemme kommer fortsatt til å målbære klare tanker og reflektere vide perspektiver.

7 kommentarer leave one →
  1. januar 24, 2012 16:28

    Et nytt kapittel ; herlig !
    Takk for følget til denne korsveien. Gleder meg til fortsettelsen, Maria 🙂
    *klem*

  2. januar 24, 2012 22:10

    Mangler det link, muligens? Vil gjerne finne den nye bloggen din, nemlig!

  3. mai 21, 2012 20:58

    For et utrolig vakkert bilde. 🙂

  4. juli 19, 2019 10:45

    Takk for kjempefin blogg 🙂

Legg igjen en kommentar