Skip to content

See you around!

november 11, 2011

Hei alle sammen!

Dette blir det (nest?) siste innlegget på denne bloggen. Peter Andre Jensen har hjulpet meg å lage ny.

Som fortsatt er under utvikling. Heldigvis sliter jeg ikke med perfeksjonistiske trekk, så det skurer seg fram 😉

                                                                    Ta en kikk på nye Marias Metode!

.

Senere i kveld vil jeg legge inn portrettintervjuet av meg gjort i Klassekampen i dag. Tror jeg.

Det er ganske mange av dere som abonnerer på denne bloggen og får innlegg pr mail. Det er ikke laget en slik funksjon på den nye bloggen ennå, men når den er oppe, lager jeg en ny post med forklaring på hvordan man kan få oppdateringene rykende ferske. Om dere da fortsatt ønsker å følge, selvsagt.

2 kommentarer leave one →
  1. november 12, 2011 23:28

    Igjen, gratulerer så mye med eget domene! (Men jeg kommer til å savne å ha deg i wp.com-systemet. 😉 )

    • november 22, 2011 09:40

      Takk, Undre!

      Og, hm, ja, ser jo nå at det er en del bloggere som «abonnerer» på denne bloggen via wp-systemet, i tillegg til via e-post. Jeg får vel bare håpe at alle går inn på

      http://mariasmetode.no/blogg/

      og legger igjen en e-postadresse der, eventuelt abonnerer ved å trykke på RSS?

Legg igjen en kommentar

