Skip to content

Kyss med Maria

mars 30, 2010
tags:

I dag tenker jeg på kyssing. Det har vært mange og lange og veldig seriøse blogger her inne lenge nå. Det minner meg på at jeg er Kvinne og menneske.

Derfor deler jeg disse musikksnuttene med dere.

Enjoy!

I tillegg vil jeg legge ved denne. For sarte ører og sarte sjeler. Willie er en fin fyr, egentlig!

8 kommentarer leave one →
  1. mars 30, 2010 12:17

    Herlig :-))
    I love you..smask!!!

  2. mars 30, 2010 12:23

    Fin underholdning, selv om jeg normalt foretrekker å tenke på sånne internettbloggemenneskesaker som androgyne. 🙂

    • mars 30, 2010 12:28

      Vel -denne Mariaen er en ektremvariant av et androgyn-menneske.

      Hehehe…

      • mars 30, 2010 12:57

        Så lenge denne Mariaen er fornøyd med det så skal ikke jeg klage!

  3. Pling permalink
    mars 30, 2010 13:53

    – og her er noe interessant om musikk:
    Min psykolog sier at hun aldri har sett noen med så langsomme frekvenser i hodet som jeg. (Målt med qEEG.) Hun har noen MEpasienter, men ikke mange. Det er derfor jeg liker sakte musikk, visstnok. Noen andre som har foretrekker laange toooner?

  4. mars 30, 2010 15:05

    Willie er bra ja!

    Takk for godt arbeid til deg og Beate.;-) 😉

    Det går jo framover,- det er på høy tid egentlig
    ….etter snart 20 år begynner det å tære på tålmodet faktisk…..
    Når man tenker på at det finnes de som har vært syke enda lenger ja, da kan man si at man blir ignorert over tid!!
    Laaaang tid… Ingen kan si at vi ikke er utholdende og tålmodig…

    Uansett.. det er fint med pausemusikk. Jeg har rukket en hel del…. til tross for at det har vært umulig å høre på musikk store deler av tiden.

  5. mars 30, 2010 23:59

    Takker for gode musikkinnslag!

  6. august 6, 2013 08:56

    My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs. But he’s tryiong none the less. I’ve been using
    Movable-type on several websites for about a year and am anxious about switching to
    another platform. I have heard good things about blogengine.
    net. Is there a way I can import all my wordpress content
    into it? Any help would be greatly appreciated!

Legg igjen en kommentar

