Skip to content

Vet ikke…

januar 25, 2010

Kan hende fordi jeg er utenpå og inne i meg selv?

Eller bare fordi det er ufattelig vakkert?

Fordi det er her, rundt oss, det ikke alle av oss ser; men heldigvis andre klarer å feste til film.

Min mandag ble bedre etter The Third and The Seventh av Alex Roman, som jeg fant hos virrvarr. Det tok tolv minutter å gjøre dagen bedre.

Anbefaler fullscreen og tilbakelent posisjon.

The Third and The Seventh

6 kommentarer leave one →
  1. januar 25, 2010 10:05

    Takk, kjære Maria.
    Nå gjorde du nettopp dagen min enda bedre.

    Gode tanker for mandagen din 🙂

  2. Lucia permalink
    januar 25, 2010 10:47

    Tusen takk… for en gudommelig vakker reise i øyeblikket
    eller var det evigheten….?

    Dette var balsam for kropp og sjel….
    Denne får leve videre på innsiden
    Takk skal du ha Maria og fortsatt god reise til deg også 🙂

    Klem Lucia

  3. januar 26, 2010 08:06

    Estetisk fullkomment!
    Dynamikken, syklusene, livet – døden, rytmen…
    Dette var vakkert OG sterkt Maria.
    Jeg er litt tom for ord, men ett dukker opp i denne sammenheng – superb , dette var superb!
    Ønsker deg en strålende dag!
    Klem Lokki

  4. januar 26, 2010 22:33

    Så bra at dere likte!

    Min datter, med maur i rompa og lopper i blod synes den var litt kjedelig. Hus og sånn…det hadde hun jo sett før, lism.

    Forsøkte å forklare henne litt om kunst og at det handler om å ting litt annerledes.

    Hun ble nå sittende tide ut, så noe ség vel inn 🙂

  5. januar 27, 2010 02:06

    Lastet ned hele greia og kjørte den på storskjerm med ordentlig lyd. Fryd for øye, sukkerspinn for øret og balsam for sjelen (men jeg trenger nok å oppgradere PCen min)

    • januar 27, 2010 08:23

      😀

      Å, det er så jeg nesten banker på døra di for å sette meg foran storskjermen, nå altså!

Legg igjen en kommentar

