Skip to content

Blanda Bloggliste: Tordenbloggen 2009 og Digitale Superheltinner

desember 19, 2009

Nå er Tordenbloggen over, vinneren er kåret og Virrvarr/ Ida Jackson/Revolusjonært Roteloft kom på 1 plass i år, som i fjor! Gratulerer masse!

Takk til Saccarina og Hjorten som har gjort en stor innsats for å dra dette i land og å lage litt morro i denne byen!

Premien går i år til Kreftforeningen, til ære og i minne om Regine Stokke, som skrev om seg selv og om oss i sitt møte med kreftdøden. Hun gjorde et dypt inntrykk på mange fler enn det hun kanskje ante selv.

Alle vet at sånne kåringer egentlig ikke betyr noe som helst.

Likevel er det veldig ærefult og overraskende for meg å bli nevnt i en samme åndedrag som garvede bloggere, som kan dette med blogging. Jeg kom til slutt på en 18. plass; utrolig!

For jeg må være ærlig; jeg har ikke vandret veldig mye og ofte utenfor min egen blogg.

Mange av de jeg selv nominerte kom ikke opp på listen.

Slik er det jo; man som er veldig gode, har få lesere og er mindre kjent; andre har tusener-på-tusener av klikk, og er kan hende egentlig ikke så veldig gode likevel?

Det beste likevel med denne kåringen er at jeg nå har jeg en liste jeg kan kikke igjennom, nye bloggere jeg kan bli kjent med, i året som kommer. Vanligvis er jeg ikke veldig for blogglister. Om jeg ikke har liste, klikker jeg rundt, aner ikke hvor jeg havner og kanskje er det i et lite skattekammer?

Jeg legger den likevel inn her, om du har lyst til å kikke litt du også. Kan hende havner du i et skattekammer ved via-via klikk?

Her er lista over de 30 som fikk flest stemmer i år:

  1. Virrvarr
  2. Arachne
  3. Fr.Martinsen
  4. Regine Stokke
  5. Vox Populi
  6. Astrid Meland
  7. Indregard
  8. Det skulle tatt seg ut
  9. Eirik Newth
  10. Iskwews hjørne på www
  11. NRKbeta
  12. Hjartesmil
  13. VamPus
  14. En annens liv
  15. Esquil røler om
  16. Frøken Makeløs
  17. Paul Chaffey
  18. Marias metode
  19. Kvinnekonge
  20. Livet leker
  21. Sonjas ordentlige blogg
  22. Martin Bekkelund
  23. Skepsis blogg
  24. Bård Vegard Solhjell
  25. Steinars blogg
  26. Øyvind Holen
  27. Gi et lite vink
  28. Kristin Clemet
  29. Opplysningskontoret
  30. Undreverset

God lesing!

Også må jeg legge til:

Tarataratataaa!

Klikk dere inn på listen over nominerte Digitale Superheltinner hos Iskwew.

2 kommentarer leave one →
  1. desember 20, 2009 04:54

    Hjertelig takk, Maria, for din nominasjon av meg til Digital Superheltinne 2009.

    • desember 20, 2009 16:12

      Bare fordi du fortjener det, Sigrun!

      Klikk på lenken som Sigrun har lagt inn og stem i vei, folkens!

Legg igjen en kommentar

