Skip to content

Om å leve i en parallel verden

oktober 27, 2009

…skriver Valgerd godt.

«Min parallelverden er altså rett her og nå, ved siden av din, men ikke i din.

Jeg treffer sjelden mennesker, jeg går sjeldent ut, jeg gjør ingen vanlig ting som å stå i kø i Festningstunnellen kvart på fem, eller peise til hytta på en fredag etter jobb. Jeg må sjekke kalenderen for å vite hvilken dag det er, og jeg har ingen lønningspils å se frem til. Jeg får ikke feriepenger, og jeg har ikke nå sted å «gå til». Jeg er hjemme, hver dag, alltid. Det er mitt univers.»

Jeg har ikke for vane å anbefale blogger, men i kveld gjør jeg et unntak. Her er mye å lære for den som ønsker.

Ingenting står noen gang skrevet i panna på noen.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

