Skip to content

Kur for AIDS funnet i Norge!

august 22, 2009

En kan ikke love mirakler uten å ha direkte guddommelig kontakt, det er mitt utgangspunkt.

Jeg er syk, vil bli frisk og har vært hos kvantemedisiner.

Det som var så fantastisk var at kvantemedisinterapeuten, som selv er lege, garanterer at alle blir friske av denne behandlingen. Han ga meg sågar en garanti på 10 behandlinger. Dersom jeg ikke var frisk innen dette, ville alle de andre behandlingene være gratis.

Likevel; hva skal jeg med 100 flere behandlinger dersom ingen av dem gjør meg frisk?  Han hadde stor tro på at jeg raskt ville respondere, ut i fra min personlige energi og det jeg stråler ut. Placeboeffekten er allerede godt forankret.

Om jeg i tillegg kjøper Mirakeldråpene, som han importerer og har agentur på i Norge, vil jeg få en enda bedre effekt, sier han. Mirakledråpene kan kurere det meste av det som er forårsaket av vira; som EBV, CMV..og sågar… AIDS…

Hæ? Aids? Det er da merkelig at jeg ikke har hørt noe slik før?

Medisin som kurere AIDS  fra dråper høres fantastisk ut –nesten ikke til å tro, et under; et sant Mirakel.

Mandag får Legeforeningen er telefon av meg. Er det virkelig en lege, en person som kan love 100% helbredelse for alle og i tillegg påstår at medisinene han selger kan kurere AIDS?

( Nei, dette er ikke et motinnlegg mot kvantemedisin som behandlingsform, men en skrått blikk mot behandlere som med stor overbevisning lover alvorlig syke mennesker full helbredelse. Uten å blunke. Jeg tviler ikke på at noen kan bli frisk fra kvantemedisin; det har jeg ikke grunnlag for å gjøre).

17 kommentarer leave one →
  1. Monika permalink
    oktober 5, 2009 21:11

    Maria

    Jeg har lest her inne en stund nå. En vedlig fin blogg med mange visdomsord, selvransakelser og nyttig info.
    Min sønn har ME og derfor har jeg nå i årevis lest all slags info jeg finner. Det være seg medisinsk, forskningsrapporter og ME-sykes egne erfaringer. Jeg har lest i årevis og jeg har lært mye. Jeg har også engasjert mer mye på ME-forum.
    I utlandet er de kommet mye lenger enn her.
    Det siste er dr. Light’s nye genfunn som identifiserer ME/CFS. Du kan lese om dette på ME-forum. Innlagt av Eirran.

    Men, det er nyheter også her i Norge.
    Vet du om B-celle projektet til prof. Mella og Fluge på HUS? Om autoantistoffer og behandling med Rituximab?
    I tillegg har prof. Berstad og hans avd. på HUS begynt å forske på noe av det samme som prof. de Meirleir.
    Dysbiose og matintoleranser o.l.

    Jeg ser nå virkelig et lys som skinner for de ME-syke.

    Men, nå vil jeg også tillate meg å si; kanskje disse mirakeldråene finnes?
    «Mineral Miracle Solutions».
    Det finnes to typer. Den første og mest kjente ennå er MMS1; og nå er MMS2 kommet.

    Les mer her, og fortell meg senere om hva du mener og tror.
    http://jimhumble.biz/index.htm

    I Norge: http://www.biopuls.no/mms.html og
    http://ildsjelen.ning.com/group/mirakelmineralet

    Jeg

  2. Monika permalink
    oktober 5, 2009 21:24

    Hei igjen Maria

    Ble et par skriveleifer i innlegget mitt, men pytt pytt, er ikke alene om det.

    Glemte denne linken
    http://www.almasenteret.com/

    Det har også vært diskutert at ionisert kollodialt sølv kan ha en utrolig effekt.

    Jeg tror vi vil se at veien nå går mot behandling med naturens mineraler.
    Naturens visdom er uovertruffen, bare vi kunne fått benytte oss av den og dens overflod av balanserende stoffer, urter, planter o.a.; på en seriøs og kontrollert måte.

  3. oktober 6, 2009 19:27

    Hei Monika og velkommen som kommentator! Kjekt å høre at du har fulgt bloggen fra sidelinjen. Virkelig!

    Jeg vil understreke at selv om jeg skriver spørrende og undrende om lege-pasientforholdet, er ikke dette det samme som at jeg beskriver meg selv i en av rollene. Jeg skriver utfra hva jeg får av tilbakemeldinger fra dere.

    Om prosjektene som forgår i Norge:

    Jeg har hørt om – og forsøker å følge hvordan det går med pasientene som behandles med Rituximab. Dette er svært interessant og vil kanskje kunne si noe om hvorvidt ME dreier seg om en autoimmun tilstand.

    Den som vil vite mer kan lese her ( takk til den jeg vet for lenken :-))

    http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?artid=2711959

    Jeg vet ingenting om studien som Berstad er ansvarlig for.
    Har du mer informasjon?

    Når det kommer til mirakeldråpene er jeg skeptisk.

    Det er det flere årsaker til.

    Mirakeldråpene skal inneholde kun vann og klordioksid. De skal være i stand til å rense vannet, og kroppen for bakterier, virus, sopp m.m. og tungmetaller.

    For det første er det ikke gjort noen kontrollerte studier. Mannen som selger disse dråpene hevder han har helbredet tusenvis fra AIDS, Malaria ( i løpet av timer ) mm.
    Såvidt jeg kan se er dette ikke på noen måte annet enn hans ord, men det er absolutt mulig jeg har oversett noe?

    For det andre kjenner jeg ikke de potensielle skadevirkningene av å innta klordioksid. Jeg ser at mange rapporterer av doseavhengig kvalme, uvelhetsfølelse, magesmerter.
    I følge selger skal dette skyldes «avgiftningsreaksjoner». Jeg ville ikke tatt det for god fisk, sånn uten videre.

    For det tredje…vel, for meg høres det helt utrolig ut at noe som skal kunne ta livet av alle bakterier, virus mm i løpet av svært kort tid ikke er blitt verdenskjent og forsket massivt på.

    Det var mine personlige tanker.

    Hva tror du?

    • Monika permalink
      oktober 6, 2009 23:42

      Hei Maria

      Forskningen på HUS når det gjelder matintoleranse m.v.
      er tverrfaglig, faktisk. Veldig bra synes jeg. På tide etter min mening at slike problemer blir tatt på alvor.

      Dette innlegget er skrevet av prof. Berstad:
      http://www.uib.no/fg/gastro/forskning/matoverfolsomhet/matoverfolsomhet-tverrfaglig-klinikk-og-forskning-haukelandmodellen.

      Sønnen min er med i prosjeket til Mella/Fluge. Blir spennende å se hva som skjer.

      Når det gjelder MMS1 så spurte jeg en prof. jeg kjenner ved UIO, ved Institutt for molekylær biovitenskap. Hun kunne ikke finne noen advarsler noen sted om slik bruk, men hun fant heller ingen forskning som var dokumentert. Men, hun sa at klordioksid er reaktivt og anbefalte meg å starte forsiktig.

      Jeg har faktisk brukt MMS1 en stund nå. Var først vel tøff og gikk raskt opp til 5 MMS dråper blandet 25 dråper 10% sitronsyreløsning, som er anbefalt utblanding.
      Fikk ingen reaksjon de første dagene, men på 5 MMS ble jeg veldig dårlig. Fikk ut veldig mye «både oppe og nede» ja. Gikk da ned til 2 MMS + 10 SSL og da gikk det fint.

      Økte til 3 MMS + 15 SSL og har nå gått på det i 14 dager med 3 doser pr. dag.
      Har hatt en mild utrenskning uten ubehag, men merker nå at den er stoppet.
      Betennelsen i min rotfylte tann forsvant og tannkjøttet mitt er blitt mye bedre.
      Men, noe annet merkelig er at da jeg begynte så gikk jeg på Lomac p.g.a. betydelige magesmerter og syreoverskudd. Har sluttet med Lomac og magen min er fin.
      Slik jeg leser i norske retningslinjer for bruk og virkning, så er disse temmelig annerledes enn det Humble anbefaler. Han forteller at MMS kun er aktiv i ca. 1 time i kroppen. Han anbefaler ved f.eks. virusinfeksjoner å ta en lav dose hver time i ca. 12 tmr.
      For bakterier anbefaler han noe høyere doser.
      MMS oksiderer også tungmetaller hevdes det. De oksiderer og skilles ut.
      MMS har en lav oksideringseffekt men er likevel kraftfull innen sitt spesielle felt. Husker ikke alt helt, men MMS trekker til seg 5 elektroner fra patogenet, mens f.eks. oksygenets klarer 3 elektroner. MMS + SSL klarer ikke oksidere patogener og stoffer med høyere pH enn 7.
      Oksygen har en mye kraftigere oksideringseffekt i kroppen, og det samme har jern.

      Har sett at noen bemerker at collagenet i blodårene reduseres. Finnes det collagen der, vet du noe om dette?
      Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Må da være noen fagpersoner som kan svare på dette. Men, dersom en blir kvitt virus på 12 timer, tatt som foreskrevet, så er vel en eventuell forgiftningseffekt minimal?
      Men, jeg tror ikke legemiddelindustrien vil være særlig glad hvis MMS virker slik som beskrevet. Legemiddelindustrien har både sine gode og dårlige sider.

      Når det gjelder MMS2, så produserer den Hypochlorous acid i kroppen. Dette stoffet produserer også vårt immunsystem. Men, ofte alt for lite. MMS2 sies å styrke immunsystemet betydelig.
      Når MMS1 ikke påtreffer patogener m.v. så lager også den Hypochlorus acid.

      Skriver mer om de andre tingene, senere.

      • Monika permalink
        oktober 7, 2009 01:02

        Maria

        Glemte denne linken om prosjektet/blindstudien som nå pågår i regi av Mella/Fluge.
        Men, kanskje du kjenner til dette allerede.
        http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00848692?term=chronic+fatigue+syndrome&rank=4

        Vil bare korrigere noe i forrige innlegg også.
        Jeg skrev: MMS klarer ikke oksidere patogener med høyere pH enn 7. Her mente jeg friske celler og vev. Patogener og syke celler m.v. er svakere og har en lavere pH. Når MMS treffer et virus eller en bakterie, så trekker den ut 5 elektroner av f.eks. bakteriens atom, slik at det skjer en mikroeksplosjon.
        Her er altså klordioksid helt unik, sies det.

        Men, jeg kan selvsagt ikke gå god for at det er sannheten som beskrives her. Det må det nok fagpersoner og forskning til for å bekrefte.

      • oktober 7, 2009 11:21

        Takk for lenken; den skal jeg se mere på!

        Kollagen er en type protein som finnes i bindevev, som er med på å bygge opp blodåreveggen og gjøre den elastisk/bevegelig/strekkbar.

        Jeg kan dessverre ikke noe mer om hvordan Mirakeldråpene skal kunne virke i kroppen.

        Det er ikke lett å vite hva en skulle tro, Monika.
        Til tross for at noe i teorien skulle kunne fungere bra, viser det seg ofte at når man gjør det samme på mennesker, får man ofte ikke de resultater man trodde.

        Jeg tenker at man skal være forsiktig med hva en putter inn i en kropp som allerede er syk og har lite å stå i mot med. Om en merker at noe ikke er som det skal være, at en får negative symptomer, ville jeg tenke at det var lurt å stoppe med det som fremkaller symptomer, så lenge en ikke vet hva det en har tatt innn gjør med kroppen.

  4. oktober 6, 2009 22:28

    Ooops…, beklager Monika; jeg glemte helt å kommentere Dr. Lights genfunn. ( Og nei, du er ikke den eneste som har han derre skriveLeif som nærmest nabo :-))

    http://www.americanchronicle.com/articles/view/120820

    Jeg må innrømme at jeg ikke kjenner til Dr.Light fra før, ei heller hvor denne artikkelen skal være publisert.
    Som oftes publiseres forskning gjort etter vitenskapelige kriterier for hva som er god forskning i anerkjente tidskrift.

    Slik det ser ut for meg har Light funnet et gen som koder for et protein som gir signaler til musklene om når de er for slitne til å vedlikeholde aktiviteten.
    Light mener at hos ME-pasienter er dette genet feilkodet slik at det gir signaler for tidlige; altså slik at musklene kjennes utmattet ut FØR musklene egentlig er trøtte.

    Dette kan forklare noe av de symptomene man ser hos ME-pasienter; nemlig utmattelsen. Det er imidlertid mange symptomer som ikke kan forklares ut fra denne feilregulering, slik jeg ser det. Eller tenker du annerledes, Monika, så la meg høre!

    Det jeg er kjempeglad for, er at det foregår biologisk forskning på dette området. I basalforskning er det slik; man bygger småstein for småstein til det til slutt blir et fjell av kunnskap som man kan bruke i klinisk utprøving ( på pasienter). Slikt tar lang tid, men er helt nødvendig.

    Alt i alt synes jeg det ser ut som om det forskes både her og der på biologiske funn ved ME; dette er gode saker!

    ( Uff…ikke meningen å «disse» det du kom med her, Monika, til tross for at jeg kanskje høres litt negativ ut? Du spør om min mening og tanker, så da ble det sånn…)

    • Monika permalink
      oktober 7, 2009 01:23

      Du er ikke negativ, Maria. Du kjenner veien som må gåes og forteller meg den. Det verdsetter jeg.

      Jeg kjenner dog godt til at forskning skal dokumenteres på en holdbar vitenskapelig måte; og offentliggjøres i egnede medisinske tidsskrifter.

      Når det gjelder dr. Light så holdt han et foredrag under IACFS/ME konferansen i Reno, Nevada den 12.-16. mars i år.
      Disse funnene han beskriver her var kanskje forløperne til at dette spesielle genet nå er funnet.
      Foredraget vakte stor oppsikt på konferansen.

      http://aboutmecfs.org/Conf/IACFS09Surprise.aspx

      Ja, det er en krevende og helt sikkert en kostbar affære å drive med slik forskning og utprøving. Håper dr. Light kommer i mål og får en mainstream-godkjennelse.
      Likeledes alle de andre som nå forsker på ME/CFS, relatert til div. virus, gener og immunsystemet m.v. Det er heldigvis mange etter hvert.

  5. Alva permalink
    oktober 7, 2009 03:42

    «»»-altså slik at musklene kjennes utmattet ut FØR musklene egentlig er trøtte.»»»

    Var det sånn det var?

    Økt produksjon av proteiner ved trening som gjør at ME-pasienter føler muskeltretthet mye tidligere enn friske mennesker.

    Jeg tror det var reell muskeltretthet, ikke bare en følelse, hvis du skjønner forskjellen?

    Hos ME-pasienter gjør denne økte produksjonen av proteiner ved trening at de føler/kjenner muskeltretthet FØR/mye tidligere enn hos friske mennesker.

    klem, klem Alva

    • oktober 7, 2009 09:35

      Det står i artikkelen:

      http://www.americanchronicle.com/articles/view/120820

      «Light explains that there is a gene that produces a protein which tells the muscles when they are too tired to keep working. When this gene signals, people feel fatigued and are encouraged to rest.

      However, in persons with chronic fatigue syndrome, this gene signals the muscles too early. This leads to fatigue and exhaustion at much lower levels of activity than most of us experience.

      Exercise acts to increase proteins which signal muscles fatigue. In normal people, these proteins are limited; however, in people with CFS these proteins increase rapidly and induce a feeling of exhaustion.»

      Genet koder for et protein som gir _signaler_ tilbake til sentranervesystemet om at musklene er slitne og trenger ro og hvile.
      Det er ikke et protein i seg selv som blir dannet under trening, slik jeg forsto det, men signalsystemet som er «dysregulert»?

      Om jeg har fattet rett, forklarer det altså likevel kun en liten del av symptomene vi ser hos ME-syke.

      • oktober 7, 2009 12:24

        Hei.
        Akkurat.
        ja, for det er vel en viss forskjell på dette?
        Å få signaler i hjernen om at musklene er slitne, uten at de er slitns liksom-altså bare hjernen som får en slags falsk beskjed

        og

        det at musklene i realitet blir fortere sliten enn hos vanlige folk

        Hvordan finner man ut hva som var rett her?

        For det er jo en forskjell-ikke sant?

  6. oktober 8, 2009 10:17

    Hmm…jeg vet ikke Alva, om hvordan man kan finne ut hva som er rett.

    «Sliten» i muskelatur kan jo skyldes så mangt; det er mange prosesser i signalsystemet mellom muskel-hjerne-muskel som skal på plass for at det skal gjengis rett informasjon. Det kan jo være ATP ( cellenes kraftverk) det er noe galt med, noe i enzymsystemet ( som er små, men nødvendige for at elle prosessene skal gå som det skal )det kan være signalsystemet ( som Dr.Light nevner), det kan være feil med oksygentilgang, noe i de små blodårene (venyler/kapillærer), noe som koder galt for noen av disse prossessene i genene våre osv.

    Om muskelen blir «sliten» og ikke bare «falsk beskjed», som du utrykker det: Opplevelsen og hvilke signaler kroppen får fra nervesystemet er det samme: hvile. Utmattet.

    (Det var et eller annet eksempel jeg skulle komme med her, som kunne være en paralell, men nå har jeg glemt det, gitt.)

    Som sagt tror jeg ikke dette er en endelig forklaring på ME-pasientenes symptomer, men en slik genforskning vil føre til andre studier; og det er bra.

    Hele vi er jo en gjeng med prosesser, signaler, molekyler ( litt rart å tenke på…).

  7. Per Hanssen permalink
    februar 25, 2010 14:59

    Takk for at du skriver om dette, det trengs å spre denne informasjonen, vi kan ikke forvente oss legemiddel industrien vil gjøre dette, det taper de selv penger på. Ingen aktører som skal tjene penger vil miste sitt arbeid.

    Vil ikke tro at noe som koster under 200kroner for hele familien i lange tider er noe som tømmer lommeboken. Derimot vet jeg om MANGE aktører som skal tjene seg SØKKRIKE på å holde mennesker syke.

    Jeg har veldig stor tro på Jim Humble sitt verk, hva har han å tjene og hva har han å tape? Det tror jeg er det viktigste spørsmålet, det er tydelig i mitt syn etter grundig analyse at de som forsøker å «debunke» MMS1 og MMS2 er enten ansatt hos andre aktører eller har rett og slett for lite informasjon og bør i grunnen ikke uttale seg. Slutt å les propaganda avisen dersom du vil bli opplyst. Bivirkningene til dette er kvalme og oppkast. (ved overbruk) Er ikke det bedre alternativ enn sykdom? Hjelpe meg, får være måte på.. Les heller bak på bivirkningene til dagens legemidler. Selv svinevaksinen var en stor svindel, våkn opp! 😉

    Klem Per

    • februar 27, 2010 23:20

      Hei Per og velkommen til bloggs!

      Nå har ikke jeg skrevet om MMS1 og MMS2 i positive ordelag. Det er det andre som har gjort.

      Det er dessverre mange som skal tjene store penger på alvorlig syke som desperat leter etter kur for sin sykdom ved å selge luftdråper og humbugsuppe.

      Det er mange skolemedisiner med bivirkninger -absolutt. Ofte kan disse bivirkningene blir så store at en må ha nye medisiner for å kupere bivirkningene eb fikk av medisinene for den første sykdommen, så det er ikke alltid lett å vite hva en skal velge.

  8. Femina Forte permalink
    april 22, 2010 11:40

    Sånne mirakelmedisiner er tvilsomme av flere grunner. Disse MMS-dråpene skal oksidere celler i kroppen – hvordan ser de forskjell på snille og slemme celler?

    Virus gjemmer seg inni cellene våre – dreper mirakeldråpene hele cellen? Det må de nesten siden virusDNA/RNA smyger seg inn i vårt eget celle-DNA. Er det i tilfellet bra?

    At en medisin virker på både virus og bakterier, og i tillegg ser forskjell på våre egne celler og inntrengere av flere slag – det er nesten umulig med mindre medisinen er reseptorspesifikk, proteinspesifikk eller noe annet-spesifikk som bare finnes på de cellene man vil fjerne, og siden virus og bakterier oftest ikke har samme overflatemolekyler så er det ikke troverdig. Dreper de kun uønskede bakterier og virus? Hvordan ser de forskjell på bakterier vi ønsker å beholde, kontra de vi ønsker å utslette?

    Den inntas som dråper?
    Hvordan kommer stoffet seg over i blodbanen og frem til de ønskede cellene uten å reagere med noe på veien?

    Det hadde vært supert om vi hadde klart å finne en intelligent medisin som nærmest på autopilot kunne identifisere alle slemminger og uskadeliggjøre dem uten å skade noen av de cellene vi ønsker å beholde.

    Skeptisk Femina Forte

Trackbacks

  1. Jassså…døkk sitt og glor. Fremdeles? Om internett og kronisk syke « Marias Metode

Legg igjen en kommentar

