Skip to content

Å starte med å slutte

august 19, 2009

Det er alltid greit å slå ann en tone når en er ny et sted. Tonen bør være god- en kan jo risikere at den henger igjen i rommet en stund etter at en selv har trådt dørstokken.

Jeg er et bedagelig anlagt menneske, når en ser bort i fra at jeg tilsynelatende ser ut til å elske å ta de lange veiene, så jeg har bestemt meg for ta snarveien over naboen plen. Vil du følge med?

Noen gang slitt med ting du gjerne skulle ha stoppet å slite med, men liksom ikke fått det helt til, uten at du skjønner hvorfor?

Noen ganger hatt en indre dialog; forbannet deg selv for at du gjør det samme, omatt og omatt, til tross for at du har bestemt deg for noe annet?

Vel… klikk på lenken; her er løsningen:

Stop it!

(Vennligst betal på vei inn)

10 kommentarer leave one →
  1. august 24, 2009 17:07

    Hmm…ingen som ler av det samme som meg, her?

  2. heksa permalink
    august 25, 2009 07:24

    …og jeg som hadde sluttet å tro på en mirakelkur 😉

    heksa

    • august 25, 2009 08:05

      Hehehehe…heksa…å tro, vet du, er noe heeeelt annet en å vite.

      Hver eneste gang jeg trenger en god latter, kikker jeg på den videoen.
      Jeg håper andre også forlenger livet sitt etter en titt på denne 🙂

  3. august 31, 2009 14:19

    I dag regner det sånn litt tristregn her i Oslo.

    Derfor: oppfordrer alle til å klikke på lenken i dette innlegget, ikke ta det så alvorlig, le litt av seg selv – og av psykiateren som synes det er helt greit å vaske hendene sine hele tiden, for det er jo så mye «germs» over alt.

    God latter! Lev 4 år ekstra!

  4. september 25, 2009 14:34

    🙂

    …og som ren bonus fikk jeg melodien «little boxes» på hjernen:

  5. Jojja permalink
    oktober 6, 2009 09:55

    haha jeg dauer snart..måtte bare se Stop it, angrer ikke et sekund 🙂

  6. oktober 6, 2009 20:28

    🙂

  7. anonymica permalink
    august 20, 2010 12:15

    Fantastisk!!!!!!!!
    Den der skal jeg viderebringe til mine kolleger, ha ha!!!

  8. august 22, 2010 06:41

    Hahahaha. Ubetalelig! 😀

Legg igjen en kommentar

